Produkt dojechał do Ciebie uszkodzony? Bez obaw - pomożemy.

Oto kilka kroków, które wraz z Twoim wsparciem pozwolą nam szybko rozwiązać tę bolączkę:

1. Jeśli spisałeś protokół szkody z kurierem doręczającym, prosimy prześlij jego zdjęcie na nasz adres mailowy: kontakt@dmrgroup.pl, a nasz konsultant rozpocznie możliwie najszybszą procedurę wymiany/dosłania nowej sztuki itp.

2. Jeśli nie spisałeś protokołu szkody podczas odbioru paczki lub podjąłeś paczkomat ze skrytki "bez zastrzeżeń" serdecznie prosimy o zgłoszenie na infolinii firmy kurierskiej, abyśmy mogli rozpocząć procedurę reklamacyjną - uzyskany później protokół lub inną informację od przewoźnika prześlij do nas mailowo, a zaczniemy działać i poinformujemy Cię niezwłocznie o dalszych krokach.

3. Jeśli firma kurierska stwarza jakiekolwiek problemy - nie martw się, prześlij do nas wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem uszkodzonego produktu oraz (jeśli jeszcze dysponujesz) jego opakowania - w odpowiedzi nasz konsultant zaproponuje najszybsze i najlepsze rozwiązanie.

Staramy się jak najrzetelniej podchodzić do powyższych zadań i rozwiązywać wszelkie zgłoszenia uczciwie, szybko i solidnie.




Tylko Twoje zadowolenie przynosi nam satysfakcję, jeśli więc przydarzy się jakaś gafa daj nam szansę na jej naprawę.