• Darmowa dostawa

    już od 99zł*

  • Wysyłka w 24h

    100% towaru na stanie

  • Bezpieczeństwo

    Certyfikat SSL

  • Zwrot do 30 dni

    Gwarancja zadowolenia

Ostatnie opinie

Przez Krzysztof P. dnia 16 Jun 2019 :

(1) 

Jebao FA-2000 pompa obiegowa (2000l/h) Jestem bardzo zadowolony z...

Przez Telesfor C. dnia 14 Jun 2019 :

(1) 

Przez Ewa W. dnia 14 Jun 2019 :

(4) 

POLITYKA COOKIES 

- Polityka dotycząca plików cookies
Niniejszy serwis  nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, za wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Przez używanie stron niniejszego serwisu wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z poniższą polityką.  Jeżeli nie zgadzasz się na stosowanie cookies przez nasz serwis, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron tej witryny.
- Co to są cookies?
Cookies  to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na  komputerze, tablecie, smartphonie lub innym urządzeniu końcowym w momencie, gdy użytkownik odwiedza  różne strony w internecie. Cookie zazwyczaj zawiera: nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” (czas jego istnienia), oraz wygenerowany losowo unikatowy numer służący do identyfikacji przeglądarki, za pośrednictwem której następuje połączenie ze stroną internetową. 
- Do czego używane są  cookies?
W tej witrynie pliki cookies wykorzystywane są do:utrzymania sesji użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki czemu ponowne logowanie nie jest wymagane na każdej podstronie serwisu,do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają zrozumieć twórcom tej witryny, jak używane są  strony serwisu i pomagają w poprawianiu ich funkcjonalności i treści,ułatwienia korzystania z serwisu.
- Jak długo przechowywane są dane w cookies?
Na stronach serwisu  używane są dwa rodzaje ciasteczek: sesyjne – pozostają na urządzeniu końcowym użytkownika do zakończenia sesji w serwisie, stałe – pozostają na urządzeniu użytkownika do momentu ich usunięcia lub do zakończenia ich czasu życia.
- Typy cookies wykorzystywane w ramach serwisu: 
niezbędne - zapewniają poprawne funkcjonowanie stron serwisu, 
wydajnościowe - zbierają informacje o sposobie użytkowania stron serwisu
funkcjonalne - zapamiętują ustawienia i personalizację interfejsu użytkownika, np. języka strony 
 

ZMIANA USTAWIEŃ PLIKÓW COOKIES

Google Chrome -Domyślnie ustawienia przeglądarki Chrome pozwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić te ustawienia należy:Wybrać menu Ustawienia Google Chrome i kliknąć zakładkę Ustawienia.Kliknąć Pokaż ustawienia zaawansowane u dołu strony.W opcjach Prywatność wybrać Ustawienia treści.Wybrać żądane ustawienia.W celu wprowadzenia specjalnych ustawień dla danego serwisu kliknąć w Zarządzaj wyjątkami i wybrać żądane ustawienia dla konkretnych witryn.Zatwierdzić zmiany, klikając przycisk Gotowe.
Mozilla FireFox - Domyślnie ustawienia przeglądarki FireFox pozwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić te ustawienia, należy:Wybrać w menu Narzędzia (w innych wersjach: kliknąć przycisk Firefox) i wybrać  Opcje.W zakładce Prywatność wybrać żądane ustawienia.W celu wprowadzenia specjalnych ustawień  dla danego serwisu należy kliknąć Wyjątki i wybrać własne ustawienia dla wybranych witryn.Zatwierdzić zmiany, klikając przycisk OK.
Opera - Domyślnie ustawienia przeglądarki Opera pozwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić te ustawienia, należy:Kliknąć Preferencje,  wybrać opcję Zaawansowane, a następnie Ciasteczka.Wybrać żądane ustawienia.W celu wprowadzenia specjalnych ustawień  dla danego serwisu należy wejść na wybraną stronę internetową, kliknąć prawym przyciskiem myszy, wybrać polecenie Preferencje dla witryn i przejść do karty Ciasteczka, a następnie wprowadzić pożądane ustawienia.Zatwierdzić zmiany, klikając przycisk OK.
Microsoft Internet Explorer - Domyślne ustawienia przeglądarki Microsoft Internet Explorer pozwalają na przechowywanie plików cookies, ale blokują pliki, które mogą pochodzić z serwisów niestosujących polityki prywatności. Aby zmienić ustawienia należy:W menu Narzędzia wybrać Opcje internetowe.Wybrać zakładkę Prywatność.Za pomocą suwaka określić żądany poziom ustawień (najwyższy blokuje cookies całkowicie, najniższy zezwala na przechowywanie wszystkich cookies).lubKliknąć przycisk Zaawansowane i samodzielnie wybrać żądane ustawienia.W celu wprowadzenia specjalnych ustawień  dla danego serwisu należy kliknąć Witryny i wybrać własne ustawienia.Zatwierdzić zmiany, klikając przycisk OK.
Safari - Domyślnie ustawienia przeglądarki Safari pozwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić te ustawienia, należy:W menu Safari wybrać opcję Preferencje.Kliknąć ikonę Prywatność.Zaznaczyć żądane ustawienia.W celu wprowadzenia specjalnych ustawień dla danego serwisu należy kliknąć Szczegóły i wybrać własne ustawienia.

 


RODO

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych? 

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest DMR Group Robert Macieja z siedzibą w Katowicach (dalej „My”lub „DMR”) operator internetowego sklepu dostępnego pod adresem www.aquario.pl (dalej „Aquario”). 

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych? 

adres e-mail: kontakt@aquario.pl,
adres pocztowy: DMR Group Robert Macieja, ul. Wiosny Ludów 46, 40-373 Katowice

Skąd mamy Twoje dane? 

Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas zakładania konta / składania zamówienia, a także później, w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie w naszym sklepie.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez Aquario? 

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do: 

  • umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Aquario, w tym dokonywania transakcji i płatności;
  • zakładania i zarządzania Twoim kontem lub kontami, oraz zapewnienia obsługi Twojego konta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych; 
  • realizacji zamówień w ramach umowy kupna - sprzedaży;
  • obsługi reklamacji w przypadku, gdy złożysz taką reklamację; 
  • obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy); 
  • kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług. 
    Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych. 

    Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Aquario, którym jest: 
    • kontaktowanie się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą - przez e-mail oraz telefon; 
  • wsparcie dla usług kredytowych i ubezpieczenia zakupionego towaru; 
  • zapewnienie obsługi usług płatniczych; 
  • zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy Ci drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania zasad wewnętrznych Aquario oraz przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu; 
  • monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników np. wyszukiwania słów kluczowych, przeprowadzenia badań i analiz, między innymi pod kątem funkcjonalności tej platformy handlowej, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających; 
  • prowadzenie badań i analiz, między innymi pod kątem funkcjonalności poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających; 
  • obsługa Twoich próśb przekazywanych w szczególności działowi obsługi użytkownika oraz przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy; 
  • organizacja programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział; 
  • windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych; 
  • prowadzenie analiz statystycznych; 
  • przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).

    Jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu: 
  • zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych; 
  • organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział; 

    Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody. 

    Czy musisz podać nam swoje dane osobowe? 
    Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę: 

  • adres email, imię, nazwisko, telefon oraz adres

    Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z naszego sklepu. 
    Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne. 

    Jakie masz uprawnienia wobec Aquario w zakresie przetwarzanych danych? 
    Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Z uprawnień tych możesz skorzystać, gdy: 

  • w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 
  • w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez DMR; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania 
    Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;
  • w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
  • w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny. 
    Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (adres: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 

    W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych? 
    Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy: 
  • przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś, 
  • Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu. 
    Pamiętaj, że z prawa sprzeciwu możesz skorzystać od 25 maja 2018 roku. 

    Komu udostępniamy Twoje dane osobowe? 
    Twoje dane osobowe udostępniamy firmie transportowej oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, kredytowe, ubezpieczeniowe, wykonują usługi konsultingowe lub audytowe. Ze względu na konieczność zapobiegania wykonywania pewnych funkcji na Aquario robotom internetowym, stosujemy mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania użytkowników naszej platformy handlowej nie noszą znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP.

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe? 

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach: 

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, 
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom, 
  • statystycznych i archiwizacyjnych, 

    Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej. 
    W przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział – będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas ich trwania i okres rozliczenia wręczania nagród. 
    W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych będziemy przechowywać dane przez okres, w którym Aquario zobowiązana jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne. 
    Jeżeli będziemy udzielali Ci wsparcia przy uzyskaniu kredytu, to okres przechowywania Twoich danych w tym celu będzie równy okresowi starania się o ten kredyt. 

    Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego? 
    Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu
    o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską. 

    Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Twoje prawa? 
    Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednakże nie będzie to wywoływać wobec Ciebie żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać
    na Twoją sytuację. 
    Profilowanie danych osobowych przez Aquario polega na przetwarzaniu Twoich danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji o Tobie, w szczególności do analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań.