Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się w sklepie

Ustawienia

WARUNKI PROCEDURY RMA DETAL

  1. Każda przesyłka reklamacyjna musi posiadać przypisany numer zgłoszenia RMA. 
  2. Procedura RMA znajduje zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do produktów, których dystrybutorem jest firma DMR Group
  3. Wszystkie numery RMA obowiązuje 14 dniowy okres ważności. Każda przesyłka odesłana do DMR Group po upływie 14 dni od daty wystawienia numeru RMA zostanie zwrócona do nadawcy na jego koszt.
  4. Jeżeli produkt nie został zakupiony bezpośrednio od firmy DMR Group należy zwrócić go do miejsca, w którym został on kupiony.
  5. Jeden numer RMA jest przypisany do jednego produktu.
  6. Niektóre naprawy mogą okazać się płatne. W takim przypadku Nabywca zostanie poinstruowany o dostępnych możliwościach.
  7. Jeżeli produkt zwrócony do Sprzedawcy okaże się być sprawny zostanie odesłany do Nabywcy na jego koszt. W takim przypadku Nabywca może zostać również obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z uruchomieniem procedury RMA w kwocie 50,00 zł netto.
  8. Przesyłany na reklamację produkt powinien zostać odesłany wraz z całym osprzętem. (np. z zasilaczem, pilotem, sterownikiem, zaworami itp) .
  9. Do przesyłki należy dołączyć kopie dokumentu zakupu (FV lub paragon klienta) .
  10. Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie).
  11. Okres gwarancji dla sprzedaży konsumenckiej wynosi 24 miesiące, dla działalności gospodarczych 12 miesięcy od daty zakupu.