- Każda przesyłka reklamacyjna musi posiadać przypisany numer zgłoszenia RMA.
-
Procedura RMA znajduje zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do produktów, których dystrybutorem jest firma DMR Group
-
Wszystkie numery RMA obowiązuje 14 dniowy okres ważności. Każda przesyłka odesłana do DMR Group po upływie 14 dni od daty wystawienia numeru RMA zostanie zwrócona do nadawcy na jego koszt.
-
Jeżeli produkt nie został zakupiony bezpośrednio od firmy DMR Group należy zwrócić go do miejsca, w którym został on kupiony.
-
Jeden numer RMA jest przypisany do jednego produktu.
-
Niektóre naprawy mogą okazać się płatne. W takim przypadku Nabywca zostanie poinstruowany o dostępnych możliwościach.
-
Jeżeli produkt zwrócony do Sprzedawcy okaże się być sprawny zostanie odesłany do Nabywcy na jego koszt. W takim przypadku Nabywca może zostać również obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z uruchomieniem procedury RMA w kwocie 50,00 zł netto.
-
Przesyłany na reklamację produkt powinien zostać odesłany wraz z całym osprzętem. (np. z zasilaczem, pilotem, sterownikiem, zaworami itp) .
-
Do przesyłki należy dołączyć kopie dokumentu zakupu (FV lub paragon klienta) .
-
Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie).
- Okres gwarancji dla sprzedaży konsumenckiej wynosi 24 miesiące, dla działalności gospodarczych 12 miesięcy od daty zakupu.